"נכנסנו לממ"ד ומצאנו משפחה שלמה שנטבחה למוות"

    פנחס בן זיו 3 Comment on "נכנסנו לממ"ד ומצאנו משפחה שלמה שנטבחה למוות"

    מוטי בוקצי'ן דובר זק"א שמטפל בגופות הקדושים בעוטף עזה, סיפר לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית' בקול חנוק על העבודה הקשה והמראות שלא ניתן לתאר, כשברקע שיגורי טילים כל העת, וריצה לאזורים ממוגנים. "במירון חשבנו שזה הנורא מכל, עכשיו אנחנו רואים הרבה יותר גרוע מזה". האזינו

    בארי
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מוטי בוקצין דובר זק"א התראיין ב'מהדורה המרכזית' עם אבי מימרן תוך כדי פעילותו בכפר עזה בחילוץ גופות הנרצחים הי"ד: "כל מקום שאנחנו מגיעים אנחנו נחשפים למראות וזוועות יותר הזויים. נכנסנו עכשיו לבית שכל בני המשפחה הסתתרו בממ"ד ושם ירו בהם למוות. משפחה שלמה. זה בלתי נתפס. אסונות במימדים שלא הכרנו. במירון חשבנו שזה הנורא מכל, עכשיו אנחנו רואים הרבה יותר גרוע מזה".

    לדבריו: "אנחנו מביאים לכאן רק מתנדבים בעלי ניסיון, אי אפשר להכניס כאן אנשים צעירים. חסר לנו כאן ציוד מיגון מינימלי למתנדבים ואני פונה לעם ישראל שייכנסו לאתר שלנו ויתמכו בפעילות הקודש שלנו".

    "מה שאנחנו רואים כאן זה לא נתפס בעיניים ובשכל, אנחנו עובדים ובוכים, זה פשוט נורא ואיום. מחזות הזויים. חשבתי שראיתי הכל ושכבר עברתי הכל בחיים שלי. אבל לא הייתי מוכן לטרגדיה הזו. אנחנו עוברים מבית לבית והזוועה יותר ויותר נוראית".

    "אין שום הסבר הגיוני, אין דרך להסביר את זה, זה למעלה מהטבע". בוקצין הוסיף ואמר: "אנחנו עדיין לא רואים את האור בקצה המנהרה. עדיין יש בתים שלמים שעוד לא נכנסנו בכלל. לפני כל כניסה לבית צריך לבדוק אם יש מטען חבלה, כבר היו לפחות 4 מקרים שהיו מטענים".

    האזינו



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      זה לא אמיתי
      הזיה מטורפת לחלוטין
      חייבים למחוק את עזה 👹

    2. 1

      יקומו במהרה כל שוכני עפר, ותזכו לראות עין בעין את כל הקדושים שזכיתם לטפל בגופם הקדוש, בקרוב ממש!